Ota yhteys sähköisesti

Valkeakoski  >  Terveys  >  Ota yhteys sähköisesti

Valkeakosken terveyskeskuksen, fysioterapian, suun terveydenhuollon, lastenneuvolan sekä opiskelijaterveydenhuollon palveluissa on käytössä sähköinen asiointipalvelu Klinik. 

Voit varata ajan sekä hoitaa ylisimmät terveyspalveluiden asioinnit verkossa juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Sähköisen Klinik-asiointipalvelun kautta hoituvat seuraavat palvelut:

  • Vaiva tai sairaus – yhteydenotto vastaanotolle
  • Lääkärin tai hoitajan vastaanoton peruminen
  • Pitkäaikaisen sairauden määräaikaiskontrolli

  • Lääkärintodistukset ja lausunnot (ajokortti, terveystodistus jne.)

  • Tutkimustulosten kysely 
  • Rokotusneuvonta – matkailijoiden rokotukset 
  • Yhteydenotto, ajanvarauspyyntö ja varatun ajan peruminen:
    – fysioterapia, neuvola, suun terveydenhuolto ja opiskelijaterveydenhuolto

klinik_pro_banneri_valkeakoski_270x135.jpg : 30 kB

Näin asioit sähköisesti terveyspalveluissa

Klikkaa itsesi Klinik-asiointipalveluun. Järjestelmä ei vaadi kirjautumista tai tunnusten luomista.

  1. Asioinnin aihe 
    Aloita valitsemalla asiointisi aihe: esim. ajanvaraus, varatun ajan peruminen, reseptin uusinta tai tutkimustulosten tiedustelu
    5x5.gif : 0 kB
  2. Tietojen täyttäminen
    Seuraa ohjeita ja täytä asiointiisi liittyviä lisätietoja helppokäyttöisen järjestelmän antamien ohjeiden mukaisesti.
    5x5.gif : 0 kB
  3. Hoitoonohjaus ja yhteydenotto 
    Jos olet tekemässä ajanvarausta tai asiasi vaatii yhteydenottoa, hoitohenkilökunta ottaa sinuun yhteyttä joko soittamalla tai tekstiviestillä.

Palvelu tekee välittömästi arvion hoidon kiireellisyydestä. Yhteydenottoa vaativissa asioissa asiakkaaseen ollaan yhteydessä mahdollisimman pian, viimeistään kahden arkipäivän sisällä. Palvelun käytön tuloksena voi olla esim. itsehoito-ohje, lähete laboratorioon tai aika lääkärille tai fysioterapeutille.

Opas terveyspalveluidensähköiseen asiointiin (pdf, 1159 kB )


Viimeksi muokannut: Tuija Ruuttunen, 5.11.2018 9:57